Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, vul dan het contactformulier in of neem direct contact op met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Doorgaans ontvang je een bestelling de volgende werkdag. Je ontvangt direct na het afronden van de bestelling een email. Als je een vraag hebt met betrekking tot de bezorging van een webshop bestelling, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je vertellen waar je pakket is en hoe laat het bezorgd wordt. Bereikbaar op tel: 06 12807568 van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Hoe kan ik mijn postadres wijzigen?

Als je een account hebt kun je eenvoudig je postadres wijzigen door in te loggen via ‘Mijn account’ en vervolgens via ‘Adresboek’ je postadres aan te passen. Wanneer je geen webaccount hebt kun je het adres wijzigen via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice (tel: 06 12807568, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00).

Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Nee, wij bezorgen vooralsnog alleen in Nederland.

BESTELLEN NAAR SHOP

Follow Us on Instagram